Ύμνοι των Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου - ψάλλει χορωδία ''Άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός κ Ρωμανός ο Μελωδός''.
Ύμνοι των Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου - ψάλλει χορωδία ''Άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός κ Ρωμανός ο Μελωδός''.
«παρακαλω δε υμας αδελφοι διά του ονόματος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ίνα το αυτό λέγητε πάντες, και μη ή εν υμίν σχίσματα, ήτε δε κατηρτισμένοι εν τω αυτώ νοϊ και εν τη αυτή γνώμη»( Α' προς Κορινθίους 10 ).
ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ
ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ''ΤΟΥ ΜΟΛΥΣΜΟΥ''( ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ).
«Και ο τέταρτος άγγελος εξέχεε την φιάλην αυτού επί τον ήλιον, και εδόθη εις αυτόν να καυματίση τους ανθρώπους εν πυρί. Και εκαυματίσθησαν οι άνθρωποι υπό καύματος μεγάλου, και εβλασφήμησαν το όνομα του Θεού, του έχοντος την εξουσίαν επί τας πληγάς ταύτας, και δεν μετενόησαν δια να δώσωσιν εις αυτόν δόξαν».(Αποκάλυψη ΙΔ΄: 8-9)
Ο λάτρης τού ημερολογίου (πού έφτιαξε ο ειδωλολάτρης Ιούλιος Καίσαρας) - ψευτό ιερομόναχος Χερουβείμ , ακολουθώντας τά χνάρια τού βάνδαλου ιερόσυλου αναρχοναζί Κλεομένη,
εισβάλει εντός τών Ιερών μάς Ναών, κλέβει τά κεριά , τά λάδια καί ότι δέν θεωρεί σωστό !
Σπάει τά κεριά παραφίνης, χωρίς όμως νά βάζει άλλα κεριά μέλισσας στήν θέση τούς !
Πετάει τό ηλιέλαιο, χωρίς όμως νά τό αντικαταστήσει μέ ελαιόλαδο !
ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΕΒΗΛΩΣΗ, ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΛΟΠΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΜΑΣ ΝΑΩΝ,
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ ΨΕΥΤΟ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ ΧΕΡΟΥΒΕΙΜ .
ΜΑΣ ΥΒΡΙΖΕΙ ΔΕ, ΑΠΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ''ΞΕΦΤΙΛΕΣ'' !
Εκτός από βάνδαλος, ιερόσυλος καί κλέφτης είναι καί μέγας υποκριτής , αφού δέν ελέγχει τά σφάλματα τών Παλαιοημερολογιτών, παρά μόνο τά τής Εκκλησίας μάς !
Ουδέποτε αναφέρθηκε πχ στά φιλιά πού ξεκάθαρα φαίνονται στό βίντεο τής <<συνόδου>> τού κυνηγαλάκη από τήν οποία <<χειροτονήθηκε>> !
Τό βίντεο αυτό, τό πήραν οι δωδεκαθεϊστές, χωρίς νά αναφέρουν πως πρόκειται περί ΓΟΧ καί τού έβαλαν αισθησιακή μουσική, σκανδαλίζοντας τούς Χριστιανούς !
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙ΄ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ Ο ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ;
Επιπλέον, δέν αναφέρεται στό μέγα σκάνδαλο μέ τόν φυλακισμένο
ΓΟΧ <<αρχιεπίσκοπο>> Παρθενιο, ο οποίος έκανε εμπόριο κοκαΐνης καί διακίνηση λαθρομεταναστών !!!
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΝΑΦΟΡΑ !
ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΟΚΑΣ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ <<ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ>> !
Ο ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ !
ΑΛΛΑ ΣΑΜΠΩΣ ΜΙΛΗΣΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗ ΤΟΝ ΑΑΑΛΛΟ <<ΕΠΙΣΚΟΠΟ>> ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΝΗΦΩΝΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΡΩΤΟΤΡΟΠΟΥΣΕ ΜΕ ΑΝΗΛΙΚΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΙΑ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΣΚΕΠΗΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ; ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΕΔΩ ΠΩΣ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΕΙΧΕ ΣΤΕΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ''ΠΥΡΙΝΗ ΡΟΜΦΑΙΑ'' ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ''ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑΣ '' Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΚΗΣ !
ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ
Ο ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ
Αλλά σάμπως αυτός ο ίδιος πιστεύει ;
Εδώ τόν βλέπουμε νά βρίζει τόν Γιαχβέ ( Θεό Παντοκράτορα ) καί νά συζητεί γιά τό... ''ΙΧΩΡ'' τών ειδωλολατρών !!!
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΑΡΑΚΛΗΣΕΙΣ ΜΕ 12ΘΕΪΣΤΕΣ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ...
ΥΣΤΕΡΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΙ ΚΕΡΙ ΑΝΑΒΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ !
Ο ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ
«Μελλήσετε δε ακούειν πολέμους και ακοάς πολέμων· οράτε μη θροείσθε· δεί γαρ πάντα γενέσθαι, αλλ΄ ούπω εστί το τέλος. εγερθήσεται γαρ έθνος επί έθνος και βασιλεία επί βασιλείαν, και έσονται λιμοί και λοιμοί και σεισμοί κατά τόπους· πάντα δε ταύτα αρχή ωδίνων» (Ματθ. ΚΔ΄ 6-8).
«Όταν δε ακούσητε πολέμους και ακαταστασίας, μη πτοηθήτε· δει γαρ ταύτα γενέσθαι πρώτον, αλλ΄ ουκ ευθέως το τέλος. τότε έλεγεν αυτοίς· εγερθήσεται έθνος επί έθνος και βασιλεία επί βασιλείαν, σεισμοί τε μεγάλοι κατά τόπους και λιμοί και λοιμοί έσονται, φόβητρά τε και σημεία απ΄ουρανού μεγάλα έσται» (Λουκ. ΚΑ΄9-11).
«Και έσται σημεία εν ηλίω και σελήνη και άστροις, και επί της γης συνοχή εθνών εν απορία ηχούσης θαλάσσης και σάλου. Αποψυχόντων ανθρώπων από φόβου και προσδοκίας των επερχομένων τη οικουμένη· αι γαρ δυνάμεις των ουρανών σαλευθήσονται.»(Λουκ. ΚΑ΄25-26)
Όσο αυξάνει η αμαρτία, τόσο θά αυξάνουν καί τά δεινά στήν ανθρωπότητα .
Άλλο 1 κατόρθωμα τής αριστεράς - δλδ τής Μασονίας* στήν Ελλάδα !
Από κατάσκοπος τού Στάλιν καί προδότης καταδικασμένος είς θάνατον δια τουφεκισμού τό 1948 ο Μανώλης Γλέζος , γίνεται τώρα προσπάθεια των κομμουνιστών νά μετατραπεί σέ... ''ήρωας'' !
Όσο γιά τόν... ''αντιφασισμό'' τού, αυτός ήταν μετά τό τέλος τής συμμαχίας Στάλιν - Χίτλερ, όπως καί όλων τών Κομμουνιστών τής εποχής .
Όσο ο Στάλιν κατέστρεφε τήν Ευρώπη μαζί μέ τόν Χίτλερ, τήν περίοδο 1939-1941, αρχής γενομένης τής εισβολής τούς στήν Πολωνία, ο Μανώλης Γλέζος κλπ κομμουνιστές φασίστες, υποστήριζαν τόν Στάλιν καί τόν Χίτλερ !
Όταν όμως ο Χίτλερ επιτέθηκε στήν ΕΣΣΔ τόν Ιούνιο τού 1941, τότε ο Μανώλης Γλέζος κλπ κομμουνιστές, έγιναν ξαφνικά... αντιναζί... !
ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΑΖΙΣΤΗ ΦΑΣΙΣΤΑ ΠΡΟΔΟΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΗΡΩΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ !
ΥΓ Όταν γινόταν λόγος γιά παύση χρηματοδότησης τής Χρυσής Αυγής, ο Μανώλης Γλέζος τάχθηκε ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ !!!
*Μήν ξεχνάμε πώς καί ο ιδιος ο Μάρξ ήταν πρόεδρος τής Μασονικής νεολαίας στήν Γερμανία...
Ο ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ ΨΕΥΤΟ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΧΕΡΟΥΒΕΙΜ, ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ... ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ !
ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΜΑΣΟΝΟ <<ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ>> ΠΟΥ ΤΟΝ <<ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΕ>> ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ !!!
Ο ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ !
Ο πρώην Μητροπολίτης Μιλάνου και Δυτικής Ευρώπης κυρός Ευλόγιος. (1935-2019). |
|
Βιογραφία απ΄ τήν ιστοσελίδα markmarku
Επιστολή τού Μασόνου Ευλόγιου Χέσλερ σέ άλλον Μασόνο :
Μετάφραση :
Καί ώς Μασόνος, τί άλλο θά έκανε, παρά συμπροσευχές μέ αιρετικούς ;
ΜΑΣΩΝΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΜΕ ΒΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΔΑ Ο ΚΛΑΟΥΣ ΕΥΛΟΓΙΟΣ ΧΕΣΛΕΡ
ΠΟΥ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΕ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ ΧΕΡΟΥΒΕΙΜ !!!
ΚΑΤΑ Τ΄ ΑΛΛΑ Ο ΧΕΡΟΥΒΕΙΜ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !!!
ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ, ΠΑΡΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΕΜΑΣ...
Ο ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ
Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ ΠΑΛΙ ΤΗΡΕΙ ΣΙΓΗ ΟΡΝΙΘΟΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΧΡΥΣΩΝ ΑΥΓΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΗΜΕΝΟΣ...
Ο ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ
Σχετικό θέμα : ''Ο ψευτο ιερομόναχος Χερουβείμ βανδαλίζει τούς Ιερούς Ναούς μάς !''
0:00 Eις πολλά έτη
1:42 Κύριε εκέκραξα (ήχος α΄)
4:04 Στιχολογία
6:31 Επί την πηγή
8:52 Δόξα, η πηγή της ζωαρχίας
14:51 Γεύσασθε
19:50 Δούλοι Κύριον
27:30 Αινείτε αργόν
30:21 Δεύτε πάντα τα έθνη
31:10 Χαράς τα πάντα
32:21 Στιχηρά Πάσχα
37:32 Ο άγγελος εβόα
41:11 Νυν αι δυνάμεις
46:31 Δόξα, Βασιλεύ ουράνιε
50:50 Λόγον αγαθόν (ήχος δ΄ άγια)
1:00:21 Τον δεσπότην
Στό κινητό δέν ακούγεται η συναυλία . Στόν υπολογιστή όμως ακούγεται (!;).
καλή ακρόαση
ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ : π. Διονύσιος Κατσούλης: Ιστορικός, Αρχαιολόγος, Συγγραφέας.
Μια αποκαλυπτική συνομιλία για το πώς γεννήθηκε ο Ναζισμός και οι σύγχρονες παγανιστικές και αρχαιολατρικές ομάδες, καθώς και η σχέση τους με τον ερμητισμό και τον καμπαλισμό : Πότε δημιουργήθηκε η θρησκεία του Ερμητισμού και ποια η σχέση της με τον εβραϊκό Γνωστικισμό, την ελληνική φιλοσοφία και την αιγυπτιακή μαγεία ;
Πότε ήρθαν στη Δύση τα ερμητικά κείμενα και ποιος ο ρόλος του έλληνα καμπαλιστή Γεωργίου Πλήθωνα Γεμιστού ;
Τι είναι οι Ροδόσταυροι και πως φτάσαμε στη Χρυσή Αυγή;
ΛΟΓΟΣ ΡΩΜΑΙΙΚΟΣ
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ (ΑΧΕΛΩΟΣ TV 2018)ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΛΑΝΟΣ
ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ π. Διονύσιος Κατσούλης: Αρχαιολόγος, Ιστορικός .
Μια αποκαλυπτική εκπομπή που ρίχνει φώς στο θέμα Ελληνική φιλοσοφία και Μασονία: Γιατί οι μασόνοι ισχυρίζονται ότι η διδασκαλία της μασονίας σχετίζεται με την αρχαία ελληνική φιλοσοφία; Γιατί αναφέρουν ως "πνευματικούς τους πατέρες" τον Πυθαγόρα και τον Πλάτωνα ;
Πού βρίσκεται η αλήθεια;Ποια τα αίτια της παρακμής της ελληνικής φιλοσοφίας στα ρωμαϊκά χρόνια; ποιες οι επιρροές της από τον αποκρυφισμό της Ανατολής, την ειδωλολατρεία, τους Νεοπυθαγόρειους, τον Ερμητισμό και τον Γνωστικισμό;
Πλήρης δικαίωση στόν καθηρημένο καί πλήρης απαξίωση στό Εκκλησιαστικό δικαστήριο !
Νά σημειωθεί πώς ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος είχε μηνύσει πολλούς πού διαφώνησαν μαζί τού, ακόμα καί μέλη τής ίδιας αδερφότητας θεολόγων στήν οποία ήταν εγγεγραμένος !!!
Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος κήρυξε σέ αίθουσα στόν Βόλο, όπου παρευρέθησαν οπαδοί τού Τρικαμηνά . Προλόγησε δέ τήν ομιλία, ποίος άλλος ; Ο Ευθύμιος Τρικαμηνάς !
Στό 10:55΄΄ ο Σωτηρόπουλος απεκάλεσε τόν, δικαίως καθηρημένο Ευθύμιο , ''ακαθαίρετο πύργο τής Εκκλησίας'' !!!
Αυτό δηλαδή πού ψάλλουμε στό δοξαστικό τών Αγίων Πατέρων τών Οικουμενικών Συνόδων τής Εκκλησίας, τό απέδωσε ο Σωτηρόπουλος στόν Ευθύμιο, ο οποίος υβρίζει ολόκληρη τήν Ορθόδοξη Εκκλησία μάς ώς μολυσμένη !!!
Ο ΦΟΒΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ''ΣΕΒΑΣΜΟΣ'', ΑΛΛΑ ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΣ !
«Τά πλήθη τῶν πεπραγμένων μοι δεινῶν, ἐννοῶν ὁ τάλας, τρέμω τήν φοβεράν ἡμέραν τῆς κρίσεως· ἀλλά θαρρῶν εἰς τό ἔλεος τῆς εὐσπλαγχνίας σου, ὡς ὁ Δαβίδ βοῶ σοι· Ἐλέησόν με ὁ Θεός, κατὰ τὸ μέγα σου ἔλεος» ψάλλουμε στό δοξαστικό τού Όρθρου τών Κυριακών τής Μ. Τεσσαρακοστής .
Τ Ρ Ε Μ Ω !
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΜΟΣ ; ΣΕΒΑΣΜΟΣ ;
ΑΠΛΑ, Ο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΔΕΝ ΔΙΑΝΟΕΙΤΑΙ ΤΟ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ΄ ΤΟΝ ΘΕΟ .
ΝΑΙ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟΙ, ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΜΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟΙ ΜΗΠΩΣ ΠΕΘΑΝΟΥMΕ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΚΑΙ ΚΟΛΑΣΤΟΥΜΕ .
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΦΘΑΣΑΜΕ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΡΕΤΗΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΕΞ ΟΛΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ .
Η ΤΕΛΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΒΑΛΕΙ ΕΞΩ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΛΕΓΕΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΟΧΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ .
Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΣΙΝΑΪΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ : ''ΑΣ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΟΠΩΣ ΤΑ ΘΗΡΙΑ !''
ΚΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΛΗΣΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΚΛΕΒΕΙ !
ΤΑΠΕΙΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ;
ΣΙΓΟΥΡΑ . ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΟΛΩΝ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΙΣΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΜΑΡΤΑΝΟΥΜΕ ΑΦΟΒΑ ΠΑΡΟΡΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΘΕΟ !
''ΑΡΧΗ ΣΟΦΙΑΣ ΦΟΒΟΣ ΚΥΡΙΟΥ'' ΛΕΕΙ Η ΣΟΦΙΑ ΣΕΙΡΑΧ .
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ : ''ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΥ ΤΗΝ ΕΑΥΤΩΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ ΚΑΤΕΡΓΑΖΕΣΘΕ''ΦΙΛΛΙΠ. Β΄12)
ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΩΝ ΝΙΝΕΥΙΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ''ἜΤΙ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΑΙ ΚΑΙ. ΝΙΝΕΥΗ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΣΕΤΑΙ.'' !!!
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΑΠ΄ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ''ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΜΑΤΑ'' ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ
ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΤΖΑΚΛΗΣ
*Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος καί ο Δημήτριος Παναγόπουλος, χωρίς αναφορά στούς Αγίους Πατέρες τής Εκκλησίας, έλεγαν πώς ο φόβος Θεού σημαίνει σεβασμό στόν Θεό !!! Γιά νά στηρίξουν αυτό τό σοβαρό ψεύδος, έφεραν ένα άσχετο παράδειγμα, τό ''η δέ γυνή ίνα φοβείται τόν άνδρα'', λές καί ο άνδρας είναι ίδιος μέ τόν Θεό !!!
ΑΛΛΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ : ''ΑΒΒΑ ΔΩΡΟΘΕΟΥ : ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ''
Επειδή πολλοί δικαιολογούν τήν οργή καί τήν έχουν καταντήσει αρετή, χρησιμοποιόντας μάλιστα καί τόν ψαλμό ''οργίζεσθε καί μήν αμαρτάνετε'', καλό θά είναι νά ακούσουμε τήν αλήθεια τών ασκητών πατέρων καί όχι τούς ''νέους'' νεωτερίζοντες αυτόκλητους κήρυκες πού ουρλιάζουν καί χτυπιούνται μέ περισσή αναίδεια ακόμα καί τήν ώρα τού κηρύγματος !