«Και ο τέταρτος άγγελος εξέχεε την φιάλην αυτού επί τον ήλιον, και εδόθη εις αυτόν να καυματίση τους ανθρώπους εν πυρί. Και εκαυματίσθησαν οι άνθρωποι υπό καύματος μεγάλου, και εβλασφήμησαν το όνομα του Θεού, του έχοντος την εξουσίαν επί τας πληγάς ταύτας, και δεν μετενόησαν δια να δώσωσιν εις αυτόν δόξαν».(Αποκάλυψη ΙΔ΄: 8-9)
Σπάει τά κεριά παραφίνης, χωρίς όμως νά βάζει άλλα κεριά μέλισσας στήν θέση τούς !
Πετάει τό ηλιέλαιο, χωρίς όμως νά τό αντικαταστήσει μέ ελαιόλαδο !
ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΕΒΗΛΩΣΗ, ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΛΟΠΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΜΑΣ ΝΑΩΝ,
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ ΨΕΥΤΟ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ ΧΕΡΟΥΒΕΙΜ .
ΜΑΣ ΥΒΡΙΖΕΙ ΔΕ, ΑΠΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ''ΞΕΦΤΙΛΕΣ'' !
Εκτός από βάνδαλος, ιερόσυλος καί κλέφτης είναι καί μέγας υποκριτής, αφού δέν ελέγχει τά σφάλματα τών Παλαιοημερολογιτών, παρά μόνο τά τής Εκκλησίας μάς !
Ουδέποτε αναφέρθηκε πχ στά φιλιά πού ξεκάθαρα φαίνονται στό βίντεο τής <<συνόδου>> τού κυνηγαλάκη από τήν οποία <<χειροτονήθηκε>> !
Τό βίντεο αυτό, τό πήραν οι δωδεκαθεϊστές, χωρίς νά αναφέρουν πως πρόκειται περί ΓΟΧ καί τού έβαλαν αισθησιακή μουσική, σκανδαλίζοντας τούς Χριστιανούς !
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙ΄ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ Ο ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ;
Επιπλέον, δέν αναφέρεται στό μέγα σκάνδαλο μέ τόν φυλακισμένο
ΓΟΧ <<αρχιεπίσκοπο>> Παρθενιο, ο οποίος έκανε εμπόριο κοκαΐνης καί διακίνηση λαθρομεταναστών !!!
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΝΑΦΟΡΑ !
ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΟΚΑΣ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ <<ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ>> !
Ο ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ !
ΑΛΛΑ ΣΑΜΠΩΣ ΜΙΛΗΣΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗ ΤΟΝ ΑΑΑΛΛΟ <<ΕΠΙΣΚΟΠΟ>> ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΝΗΦΩΝΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΡΩΤΟΤΡΟΠΟΥΣΕ ΜΕ ΑΝΗΛΙΚΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΙΑ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΣΚΕΠΗΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ; ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΕΔΩ ΠΩΣ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΕΙΧΕ ΣΤΕΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ''ΠΥΡΙΝΗ ΡΟΜΦΑΙΑ'' ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ''ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑΣ '' Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΚΗΣ !
«Μελλήσετε δε ακούειν πολέμους και ακοάς πολέμων· οράτε μη θροείσθε· δεί γαρ πάντα γενέσθαι, αλλ΄ ούπω εστί το τέλος. εγερθήσεται γαρ έθνος επί έθνος και βασιλεία επί βασιλείαν, και έσονται λιμοί και λοιμοί και σεισμοί κατά τόπους·πάντα δε ταύτα αρχή ωδίνων» (Ματθ. ΚΔ΄ 6-8).
«Όταν δε ακούσητε πολέμους και ακαταστασίας, μη πτοηθήτε· δει γαρ ταύτα γενέσθαι πρώτον, αλλ΄ ουκ ευθέως το τέλος. τότε έλεγεν αυτοίς· εγερθήσεται έθνος επί έθνος και βασιλεία επί βασιλείαν, σεισμοί τε μεγάλοι κατά τόπουςκαι λιμοί και λοιμοί έσονται, φόβητρά τε και σημεία απ΄ουρανού μεγάλα έσται» (Λουκ. ΚΑ΄9-11).
«Και έσται σημεία εν ηλίω και σελήνη και άστροις, και επί της γης συνοχή εθνών εν απορία ηχούσης θαλάσσης και σάλου. Αποψυχόντων ανθρώπων από φόβου και προσδοκίας των επερχομένων τη οικουμένη·αι γαρ δυνάμεις των ουρανών σαλευθήσονται.»(Λουκ. ΚΑ΄25-26)
Όσο αυξάνει η αμαρτία, τόσο θά αυξάνουν καί τά δεινά στήν ανθρωπότητα .
Ο ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ ΨΕΥΤΟ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΧΕΡΟΥΒΕΙΜ, ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ... ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ !
ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΜΑΣΟΝΟ <<ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ>> ΠΟΥ ΤΟΝ <<ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΕ>> ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ !!!
Ο ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ !
Ο πρώην Μητροπολίτης Μιλάνου και Δυτικής Ευρώπης κυρός Ευλόγιος. (1935-2019). (Πατριαρχείο Κιέβου).
Ο κατά κόσμον Κλάους Αουγκοστίν Χέσλερ γεννήθηκε στο Ντόρτμουντ της Γερμανίας στις 21 Φεβρουαρίου 1935. Προερχόμενος από Ρωμαιοκαθολική οικογένεια ασπάστηκε την Ορθοδοξία και το 1970 εκάρη μοναχός. Το 1971 χειροτονήθηκε Πρεσβύτερος από τον Μητροπολίτη Σούροζ Αντώνιο στη δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Ρωσίας. Υπηρέτησε ως Εφημέριος στην Ιταλία. Μετά το 1975 εγκατέλειψε τη δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Ρωσίας και εντάχθηκε στη δικαιοδοσία των Παλαιοημερολογιτών της Ελλάδας (παράταξη Φλωρίνης και μετά το 1985 στην ομάδα του Αυξεντίου). Στις 9 Σεπτεμβρίου 1984 χειροτονήθηκε Επίσκοπος Μιλάνου. Τη χειροτονία τέλεσε ο Μητροπολίτης Λισσαβώνος Γαβριήλ, συμπαραστατούμενος από τον Επίσκοπο Κοΐμπρας και Αβέιρας Ιάκωβο. Το 1990 διαφώνησε έντονα με την ένταξη της Επισκοπής του στη δικαιοδοσία της Εκκλησίας της Πολωνίας και ίδρυσε δική του δικαιοδοσία με το όνομα "Ορθόδοξη Αυτόνομη Μητρόπολη Δυτικής Ευρώπης", γνωστή και ως Σύνοδος του Μιλάνου. Στις 18 Νοεμβρίου 1993 εντάχθηκε στη δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Κιέβου. Στις 27 Δεκεμβρίου 1996 αποχώρησε από τη δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Κιέβου. Το 2011 προσπάθησε να επιστρέψει στη δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Ρωσίας ως Αρχιμανδρίτης χωρίς όμως αποτέλεσμα. Αργότερα προσέλαβε τον τίτλο του Αρχιεπισκόπου Μιλάνου και Λογγοβαρδίας και Μητροπολίτη Ακυληίας και Δυτικής Ευρώπης. Εκοιμήθη στο Μιλάνο στις 20 Ιανουαρίου 2019 .
Σ΄ αυτήν τήν
καταπληκτική φωτογραφία , πού τραβήχτηκε στήν Ιερά Μονή Παντοκράτορος Αγίου Όρους ,
εμφανίστηκαν παρατεταγμένα , εκατοντάδες φωτεινά πλάσματα, έκ τών οποίων, άλλα μέν είναι χρυσά ,
άλλα ασημένια καί μόνο ένα γαλάζιο ! Επιπλέον , τό πρόσωπο τού
ιερομονάχου πού τελεί τήν επιμνημόσυνη δέηση , είναι αλλοιωμένο κατά τρόπο θαυμαστό, ώστε δέν διακρίνονται τα χαρακτηριστικά τού! Τό δέ πρόσωπο τού Ιερομονάχου δίπλα, είναι διάφανο, παρ΄ ότι δέν είναι έν κινήσει ! Η φωτογραφία αυτή, βρίσκεται ανάμεσα σέ πολλές άλλες πού μού δόθηκαν(περί τό 2007) σέ cd από προσκύνημα στό Άγιο Όρος, χωρίς νά μού πεί κανείς πώς υπάρχει κάτι τό θαυμαστό σ΄ αυτές . Μόνος μού παρατήρησα τά φαινόμενα στή συγκεκριμένη φωτογραφία !
Ακόμα λοιπόν μία ανεπεξέργαστη φωτογραφία, μέ θαυμαστά φαινόμενα, έν ώρα θείας λατρείας(έχει μεγάλη σημασία) στήν Ορθόδοξη Εκκλησία μάς !
Άς μάς δείξουν οι , δήθεν γνήσιοι Ορθόδοξοι ΓΟΧ, μία έστω δική τούς παρόμοια φωτογραφία έν ώρα λατρείας τούς . ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ .
Μια αποκαλυπτική συνομιλία για το πώς γεννήθηκε ο Ναζισμός και οι σύγχρονες παγανιστικές και αρχαιολατρικές ομάδες, καθώς και η σχέση τους με τον ερμητισμό και τον καμπαλισμό : Πότε δημιουργήθηκε η θρησκεία του Ερμητισμού και ποια η σχέση της με τον εβραϊκό Γνωστικισμό, την ελληνική φιλοσοφία και την αιγυπτιακή μαγεία ;
Πότε ήρθαν στη Δύση τα ερμητικά κείμενα και ποιος ο ρόλος του έλληνα καμπαλιστή Γεωργίου Πλήθωνα Γεμιστού ;
Τι είναι οι Ροδόσταυροι και πως φτάσαμε στη Χρυσή Αυγή;
Μια αποκαλυπτική εκπομπή που ρίχνει φώς στο θέμα Ελληνική φιλοσοφία και Μασονία: Γιατί οι μασόνοι ισχυρίζονται ότι η διδασκαλία της μασονίας σχετίζεται με την αρχαία ελληνική φιλοσοφία; Γιατί αναφέρουν ως "πνευματικούς τους πατέρες" τον Πυθαγόρα και τον Πλάτωνα ;
Πού βρίσκεται η αλήθεια;Ποια τα αίτια της παρακμής της ελληνικής φιλοσοφίας στα ρωμαϊκά χρόνια; ποιες οι επιρροές της από τον αποκρυφισμό της Ανατολής, την ειδωλολατρεία, τους Νεοπυθαγόρειους, τον Ερμητισμό και τον Γνωστικισμό;
Μετάφραση: Αρχιμ. Ευσεβίου Βίττη
Από το βιβλίο του Αρχιμ. Ευσεβίου Βίττη Εις ύψος νοητόν, Εκδόσεις Αποστολικής Διακονίας Πρόλογος
Την ώρα, που με καίει ο πυρετός και με συνέχει η φλόγωση των ακαθάρτων
παθών, με τονώνεις, όπως πάντα, καθώς πιάνω τα θεαγάπητα γράμματά σου
παρηγορώντας το νού μου τον κατάκοπο, που σε ό,τι αισχρό περιδιαβάζει.
Κι αυτό, γιατί εσύ μακάρια μιμήθηκες το μεγάλο καθηγητή και δάσκαλο.
Καθόλου παράδοξο αυτό, γιατί δικό σου μερτικό είναι πάντα τα σπουδαία
όπως ήταν του ευλογημένου Ιακώβ. Αφού δηλαδή δούλεψες καλά για χάρη της
Ραχήλ και πήρες αντί γι’αυτήν τη Λεία (Γεν.κθ΄ 25), ζητάς τώρα κι
εκείνη, που λαχταράς, γιατί ασφαλώς συμπλήρωσες κι αυτής τα εφτά χρόνια.
Εγώ δεν θα μπορούσα ν' αρνηθώ για λόγου μου, πως αν και κόπιασα όλη τη
νύχτα, όμως δεν έχω πιάσει τίποτα. Μολοντούτο όταν, μια και μου το 'πες
εσύ, πέταξα τα δίχτυα, ψάρεψα πλήθος ψάρια. Δε λέω βέβαια πως είναι
μεγάλα, πάντως είναι εκατόν πενήντα τρία (πρβλ. Ιω.κα΄ 11). Και τα
’στειλα μέσ’ στο κοφίνι της αγάπης (αυτό μαρτυρούν τα ισάριθμα κεφάλαια)
έχοντας έτσι εκτελέσει την προσταγή σου.
Σε θαυμάζω και ζηλεύω την εξαιρετική πρόθεση, που δείχνεις, αγαπώντας
βαθιά τα κεφάλαια περί προσευχής. Γιατί δε λαχταράς απλώς αυτά, που
χρωστούν σε χέρια την ύπαρξή τους και είναι γραμμένα με μελάνη, αλλά
εκείνα, που είναι με ασφάλεια βαλμένα στο νού με τη βοήθεια της αγάπης
και της αμνησικακίας. Επειδή όμως όλα έχουνε διπλό χαρακτήρα, δέξου και
όσα σου στέλνω το ένα δίπλα στο άλλο σύμφωνα με όσα λέει ο σοφός Ιησούς
του Σειράχ (Σοφ. Σει. μβ΄ 24) και νιώσε εκτός από το γράμμα και το
πνεύμα τους, γιατί το νόημα πάει πριν από το γράμμα. Αν δηλαδή λείπει το
νόημα ούτε και το γράμμα θα υπάρχει. Δύο λοιπόν είναι οι τρόποι
προσευχής. Ο ένας είναι πρακτικός κι ο άλλος ενθεωρητικός. Το ίδιο
συμβαίνει και με τους αριθμούς. Το ένα στοιχείο τους, είναι προφανές,
είναι η ποσότητα. Το άλλο στοιχείο, το σημαινόμενο, είναι η ποιότητα.
Έχοντας δηλαδή διαπραγματευθεί το θέμα της προσευχής σε εκατόν πενήντα
τρία κεφάλαια σου έχω στείλει ευαγγελικό μισθό για να βρείς την
τερπνότητα του συμβολικού αριθμού και το τριγωνικό και εξαγωγικό σχημα,
που υποδηλώνει ταυτόχρονα από τη μια μεριά ευσέβεια γεμάτη γνώση της
αγίας Τριάδος και από την άλλη διάγραμμα ετούτου εδώ του κειμένου. Αλλά
και ο αριθμός εκατό είναι, αν τον πάρεις μοναχό του, τετράγωνος. Ο
αριθμός πενήντα τρία είναι τριγωνικός και σφαιρικός, γιατί ο αριθμός
εικοσιοχτώ, που είναι το ένα κομμάτι, είναι τριγωνικός, ενώ ο αριθμός
εικοσιπέντε, το άλλο κομμάτι, είναι σφαιρικός, αφού πέντε φορές το πέντε
μας κάνει εικοσιπέντε.
Έχεις λοιπόν το τετραγωνικό σχήμα όχι μόνο με την τετρακτύν (δηλαδή το
άθροισμα των τεσσάρων πρώτων αριθμών 1+2+3+4=10) των αρετών, αλλά και τη
σοφή γνώση αυτού του αιώνος, που μοιάζει με τον αριθμό εικοσιπέντε,
γιατί οι χρόνοι είναι σφαιρικοί. Ο χρόνος κυλάει βδομάδα τη βδομάδα,
μήνα το μήνα, χρονιά τη χρονιά και εποχή την εποχή, όπως βλέπουμε στην
κίνηση του ήλιου και της σελήνης, της άνοιξης και του καλοκαιριού και τα
λοιπά.
Το τρίγωνο θα μπορούσε να σημαίνει για σένα τη γνώση της αγίας Τριάδος.
Υπάρχει όμως και άλλη θεώρηση του αριθμού. Αν λάβεις υπόψη σου το σύνολο
του αριθμού, επειδή είναι τριγωνικός, σκέψου τότε πως ο αριθμός εκατόν
πενήντα τρία προσφέρει την πρακτική, τη φυσική και τη θεολογική γνώση ή
την πίστη, την ελπίδα και την αγάπη (Α΄Κορ. ιγ΄13), χρυσάφι, ασήμι,
πολύτιμα πετράδια (πρβλ. Α΄Κορ. γ΄12). Τέτοιο λοιπόν είναι το νόημα του
αριθμού. Ελπίζω όμως πως δεν θα περιφρονήσεις την ευτέλεια των κεφαλαίων
αυτών ως μαθημένος να χορταίνεις, αλλά και να στερείσαι (Φιλιπ. δ΄12).
Ναι, βέβαια δεν θα τα περιφρονήσεις και γιατί ακόμα θυμάσαι εκείνον, που
δεν παραπέταξε τα δύο λεπτά της χήρας (Μάρκ.ιβ΄42) αλλά τα δέχτηκε πιο
πολύ, κι από πολλών τον πλούτο. Επειδή λοιπόν ξέρεις να φυλάς της
εύνοιας και της αγάπης τον καρπόν για τους γνήσιους αδελφούς σου,
προσευχήσου και για μένα τον άρρωστο αδελφό σου. Προσευχήσου να γίνω
γερός και σηκώνοντας απ’εδώ κι εμπρός τον «κράββατόν» μου (Μάρκ.ιβ΄11)
να περπατώ με τη χάρη του Χριστού. Αμήν.
ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ
1. Αν θέλει κανένας να φκιάσει ευωδιαστό θυμίαμα, πρέπει να συνθέσει σε
ίση ποσότητα διάφανο και καθαρό λιβάνι, κασσία, όνυχα και στακτή,
σύμφωνα με όσα λέει ο Νόμος (πρβλ. Εξόδ. λ΄ 34). Αυτά τα υλικά
υποδηλώνουν τις τέσσερις βασικές αρετές. Αν έχουν δηλαδή όλη την
πληρότητα και είναι στον ίδιο βαθμό αναπτυγμένες τότε δεν πρόκειται να
προδοθεί ο νούς.
2. Όταν καθαρθεί η ψυχή με την πληρότητα των εντολών, δηλαδή με την
εκπλήρωση και εφαρμογή τους, τότε κάνει ακλόνητη την τάξη του νού,
καθιστώντας τον ικανό να δεχτεί την κατάσταση εκείνη, που αναζητάει.
3. Η προσευχή είναι επικοινωνία του νού με το Θεό. Σε ποια κατάσταση,
αλήθεια, πρέπει να βρίσκεται ο νούς για να μπορέσει να απλωθεί και
εκταθεί αμετάστροφα ως τον Δεσπότη του και να τον συναναστρέφεται
συνομιλώντας μαζί του χωρίς την παρεμβολή κανενός ενδιαμέσου;
ΑΠΛΑ, Ο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΔΕΝ ΔΙΑΝΟΕΙΤΑΙ ΤΟ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ΄ ΤΟΝ ΘΕΟ .
Ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ !
Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΔΙΑΣΤΡΕΦΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΦΟΒΟΥ (ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ*, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ Κ.Α.).
ΝΑΙ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟΙ, ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΜΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟΙ ΜΗΠΩΣ ΠΕΘΑΝΟΥMΕ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΚΑΙ ΚΟΛΑΣΤΟΥΜΕ . ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΦΘΑΣΑΜΕ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΡΕΤΗΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΕΞ ΟΛΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ . Η ΤΕΛΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΒΑΛΕΙ ΕΞΩ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΛΕΓΕΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΟΧΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ .
Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΣΙΝΑΪΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ : ''ΑΣ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΟΠΩΣ ΤΑ ΘΗΡΙΑ !''
ΚΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΛΗΣΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΚΛΕΒΕΙ !
ΤΑΠΕΙΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ;
ΣΙΓΟΥΡΑ . ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΟΛΩΝ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΙΣΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΜΑΡΤΑΝΟΥΜΕ ΑΦΟΒΑ ΠΑΡΟΡΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΘΕΟ !
''ΑΡΧΗ ΣΟΦΙΑΣ ΦΟΒΟΣ ΚΥΡΙΟΥ'' ΛΕΕΙ Η ΣΟΦΙΑ ΣΕΙΡΑΧ .
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ : ''ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΥ ΤΗΝ ΕΑΥΤΩΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ ΚΑΤΕΡΓΑΖΕΣΘΕ''ΦΙΛΛΙΠ. Β΄12)
ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΩΝ ΝΙΝΕΥΙΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ''ἜΤΙ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΑΙ ΚΑΙ. ΝΙΝΕΥΗ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΣΕΤΑΙ.'' !!!
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΑΠ΄ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ''ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΜΑΤΑ'' ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΤΖΑΚΛΗΣ
*Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος καί ο Δημήτριος Παναγόπουλος, χωρίς αναφορά στούς Αγίους Πατέρες τής Εκκλησίας, έλεγαν πώς ο φόβος Θεού σημαίνει σεβασμό στόν Θεό !!! Γιά νά στηρίξουν αυτό τό σοβαρό ψεύδος, έφεραν ένα άσχετο παράδειγμα, τό ''η δέ γυνή ίνα φοβείται τόν άνδρα'', λές καί ο άνδρας είναι ίδιος μέ τόν Θεό !!!
Ο Οικουμενισμός είναι κοινό όνομα για τους ψευτοχριστιανισμούς, για τις ψευτοεκκλησίες της Δυτικής Ευρώπης. Μέσα του βρίσκεται η καρδιά όλων των ευρωπαϊκών ουμανισμών με επικεφαλής τον Παπισμό. Όλοι δε αυτοί οι ψευτοχριστιανισμοί, όλες οι ψευτοεκκλησίες δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια αίρεση δίπλα στην άλλη.
Ο σύγχρονος «διάλογος της αγάπης», ο οποίος τελείται με τη μορφή γυμνού συναισθηματισμού, είναι στην πραγματικότητα ολιγόπιστη άρνηση του σωτηριώδους αγιασμού του Πνεύματος και της πίστεως της Αληθείας (Β’ Θεσ. 2:13), δηλαδή της μοναδικής σωτηριώδους «αγάπης της αληθείας» (Β’ Θεσ. 2:10). Η ουσία της αγάπης είναι η αλήθεια· η αγάπη ζει και υπάρχει αληθεύουσα.
Ας μην απατόμαστε. Υπάρχει και ο «διάλογος του ψεύδους», όταν οι διαλεγόμενοι συνειδητά ή ασυνείδητα ψεύδονται ο ένας στον άλλον. Τέτοιος διάλογος είναι οικείος στον «πατέρα του ψεύδους», τον Διάβολο, «ότι ψεύστης εστι και ο πατήρ αυτού» (Ιω. 8:44). Οικείος είναι και σε όλους τους εκουσίους ή ακουσίους συνεργάτες του, όταν αυτοί θελήσουν να πραγματοποιήσουν το καλό τους μέσω του κακού, να φθάσουν στην «αλήθεια» τους με τη βοήθεια του ψεύδους. Δεν υπάρχει «διάλογος της αγάπης» χωρίς τον διάλογο της αληθείας. Διαφορετικά, ο τέτοιος διάλογος είναι αφύσικος και ψευδής. Γι’ αυτό και η εντολή του Αποστόλου ζητά να είναι «η αγάπη ανυπόκριτος» (Ρωμ. 12:9).
Μόνο μέσα στην Εκκλησία, στο μοναδικό αυτό Παμμυστήριο του Χριστού, μπορεί να γίνει λόγος περί των Μυστηρίων. Διότι η Εκκλησία η Ορθόδοξη, ως το Σώμα του Χριστού, είναι η πηγή και το κριτήριο των Μυστηρίων και όχι το αντίθετο. Τα Μυστήρια δεν μπορούν να αναβιβάζονται υπεράνω της Εκκλησίας ούτε να θεωρούνται έξω από το Σώμα της Εκκλησίας.
Γι’ αυτό τον λόγο, σύμφωνα προς το φρόνημα της Καθολικής του Χριστού Εκκλησίας και σύμφωνα προς ολόκληρη την ορθόδοξη Παράδοση, η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν παραδέχεται την ύπαρξη άλλων μυστηρίων έξω από αυτήν, ούτε θεωρεί αυτά ως μυστήρια, εωσότου κανείς προσέλθει με τη μετάνοια από την αιρετική «εκκλησία», δηλαδή ψευτοεκκλησία, στην Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού.
Όσο όμως μένει κανείς έξω από την Εκκλησία, μη ενωμένος με αυτήν με τη μετάνοια, μέχρι τότε είναι αυτός για την Εκκλησία αιρετικός και αναπόφευκτα βρίσκεται εκτός τής σωτηριώδους Κοινωνίας. Διότι «ποια σχέση μπορεί να έχει η δικαιοσύνη με την ανομία, ή ποια κοινωνία το φως με το σκοτάδι;» (Β’ Κορ. 6:14)