Το ανέπαφο σύστημα πύλης πριν από την αναχώρηση εξαλείφει την ανάγκη για χειροκίνητους ελέγχους διαβατηρίων καθώς οι ταξιδιώτες εξέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι επιβάτες χρησιμοποιούν μια εφαρμογή τηλεφώνου για να σαρώσουν τα χαρακτηριστικά τους και να επαληθεύσουν το πρόσωπό τους χρησιμοποιώντας την κινητή συσκευή τους, κάτι που μπορεί να γίνει στο σπίτι. Στη συνέχεια, εισέρχονται σε καθορισμένες λωρίδες ελέγχου SmartCheck εξοπλισμένες με iPad, σύμφωνα με το The Next Web, και παρέχουν σάρωση προσώπου. Έπειτα, οι ταξιδιώτες πρέπει να περάσουν από επιθεώρηση αποσκευών και έλεγχο διαβατηρίου μέσω του γαλλικού συνοριακού ελέγχου.
Πριν από την εφαρμογή, το Eurostar αντιμετώπιζε αυξημένο χρόνο επεξεργασίας κατά 30% λόγω των συνοριακών ελέγχων μετά το Brexit, σύμφωνα με το Business Traveller. Το σύστημα check-in έχει τη δυνατότητα να εξαλείψει τη συνοριακή συμφόρηση που έχει αυξηθεί με τους ελέγχους διαβατηρίων μετά το Brexit.
Οι λωρίδες ενσωματώνουν βιομετρική τεχνολογία της iProov με την τεχνολογία IDVaaS της Entrust για διαχείριση διαπιστευτηρίων ψηφιακών ταξιδιών. Οι ταξιδιώτες προεγγράφονται υποβάλλοντας μια selfie και σαρώνοντας το τσιπ NFC στο διαβατήριό τους, μια δυνατότητα που παρέχεται καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών από την Inverid (παλαιότερα γνωστό ως Innovalor).
Αυτό έπεται της πρόσφατης σύμβασης της Entrust με το Υπουργείο Εσωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου για την επέκταση της ψηφιακής επαλήθευσης για τη μετανάστευση.
Σε δήλωση της εταιρείας, ο Andrew Bud, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της iProov, δήλωσε ότι η ανάπτυξη της τεχνολογίας «καταδεικνύει πώς η βιομετρική τεχνολογία προσώπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διαχείριση του ελέγχου των συνόρων με πιο έξυπνο και αποτελεσματικό τρόπο, προς όφελος τόσο των οργανισμών όσο και των επιβατών».
Ο βιομετρικός διάδρομος «εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο και χώρο στα σύνορα, απλοποιώντας τη διαδικασία επιβίβασης σε έναν πολύ πιο γρήγορο, πιο βολικό, λιγότερο γεμάτο και αγχωτικό, αλλά ακόμα πιο ασφαλή», λέει.
Η δοκιμή θα επανεξεταστεί και θα αναλυθεί το φθινόπωρο πριν η Eurostar εξετάσει το ενδεχόμενο να την επεκτείνει σε τακτικούς επιβάτες, άλλους σταθμούς και συνεργάτες συνοριακού ελέγχου.
Αυτό το σύστημα είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς το νέο Σύστημα Εισόδου/Εξόδου (EES) της ΕΕ αναμένεται να είναι λειτουργικό έως το τέλος του 2023. «Το EES πρόκειται να ασκήσει ακόμη μεγαλύτερη πίεση στο σύστημα επειδή πρέπει να εγκαταστήσουμε 24 περίπτερα στο St. Pancras για προεγγραφή για πελάτες εκτός ΕΕ», λέει η Gwendoline Cazenave, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Eurostar. «Έτσι, πρόκειται επίσης για να δείξουμε ότι είναι δυνατό να συμβεί – δεν είναι επιστημονική φαντασία, συμβαίνει τώρα».