Άλλα 2 περιστατικά Παιδεραστίας και μάλιστα από Καθηγητές, συγκλόνισαν τήν Ελληνική Κοινωνία !
Αυτό πού θά 'πρεπε όμως να τήν έχει συγκλονίσει πολύ περισσότερο καί δέν τήν συγκλόνισε, είναι τό ότι η Παιδεραστία διδάσκεται εδώ καί χρόνια στά παιδάκια τής Α΄ Γυμνασίου !!!
Ο ανώμαλος συγγραφεύς, στό επίμαχο σημείο τού ανοσιουργήματος καί ουχί σχολικού βιβλίου, διηγείται τήν φαντασίωσή τού μέ μία ΑΝΗΛΙΚΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ, η οποία έχει ερωτική σχέση μέ κάποιον εξωσχολικό ΕΝΗΛΙΚΑ !!! Διαβάστε καί φρίξτε !!!
«Ο καθηγητής της φιλολογίας έριχνε κάθε μέρα το μπαλάκι. Όλη η τάξη το έπιανε σαν ένα γαργαλιστικό μήνυμα. Το πετούσε ο ένας στον άλλον. Χαράς ευαγγέλια.
«Οσάκις…» άρχιζε τη φράση του ο φιλόλογος.
«Ναι. Ναι. Ο Σάκης! Ο Σάκης!» φώναζαν όλες μαζί οι μαθήτριες γελώντας.Κι ο καθηγητής τρελαινόταν.
«Οσάκις…» επαναλάμβανε τονίζοντας τη λέξη σαν να έλεγε «σκάστε».
«Ο Σάκης! Ο Σάκης!» ακουγόταν πάλι από κάτω και το γέλιο έδινε και έπαιρνε.Ο καθηγητής δεν μπορούσε να ξεχωρίσει ποιες από τις μαθήτριες ήταν οι δράστες. Η λέξη-μπαλάκι κυλούσε ακαριαία σε κλάσμα δευτερολέπτου μέσα από τα χείλια τους που ήταν κρυμμένα στο κάτω μέρος του σκυμμένου τους κεφαλιού. Νόμιζε πως απλώς επαναλάμβαναν τη λέξη. Πώς τις ερέθιζε αυτή η λέξη.
Δεν ήταν όμως έτσι. Άλλο πράγμα το «Οσάκις» κι άλλος άνθρωπος «Ο Σάκης».
Ο Σάκης ήταν ηλεκτρολόγος με μαγαζί. Μεγαλύτερός τους, 20-25 ετών. Τα είχε φτιάξει με την Αλέκα. Μία από τις μαθήτριες της τάξης. Ψηλή κι αδύνατη, με κοντά ξανθά μαλλιά και μεγάλα καστανά μάτια, μακρύ λαιμό και μακριά χέρια και πόδια, κάπως ξερακιανή, αλλά ζόρικη. Στα 15-16, όπως όλες τους. Η πρώτη που έβγαινε ραντεβού μήνες τώρα. Ο Σάκης την περίμενε το μεσημέρι στην άλλη γωνία κι οι άλλες μαθήτριες έτρεχαν από πίσω της να τον δούνε. Τα σχόλια έδιναν κι έπαιρναν. Ήταν ο πρώτος έρωτας της τάξης.
Ο καθηγητής φώναξε την πρώτη μαθήτρια, τη Μαρία, στο γραφείο του και τη ρώτησε.«Τι συμβαίνει με το «Οσάκις»; Γιατί αυτή η αντίδραση;»
«Δεν ξέρω, κύριε. Στο δικό μου θρανίο δεν ξέρουμε τίποτα. Το πήραν έτσι φαίνεται και το διασκεδάζουν» του απάντησε.Ρώτησε κι άλλες μαθήτριες. Μερικές δεν κρατήθηκαν και γελούσαν.
Ο καθηγητής προσπάθησε να βγάλει από το λεξιλόγιό του τη λέξη «Οσάκις».Αυτή όμως αντιστεκόταν. Του έβγαινε αυθόρμητα, έστω και με κάποια καθυστέρηση. Τότε, όμως, γινόταν πανζουρλισμός. Σαν να την είχε στερηθεί η τάξη και ξεσπούσε «Ο Σάκης! Ο Σάκης!», φώναζαν ακόμα πιό δυνατά και γελούσαν με την καρδιά τους. Γιατί ήταν υπόθεση καρδιάς και όχι γραμματικής». (Νεοελληνική Γλώσσα, Α’ Γυμνασίου, τετ. εργασιών, σελ. 16).
Και γεννιέται τό αναπάντεχο ερώτημα :
Τι σόι ανώμαλα μυαλά έγραψαν και τι σόι άλλα ανώμαλα μυαλά ενέκριναν αυτό το βιβλίο για παιδιά 12 χρονών ;!
Πόσες άλλες περιπτώσεις Παιδεραστίας θα πρέπει να θρηνήσουμε ακόμα γιά νά καταλάβουμε πώς τό ίντερνετ δέν αρκεί γιά νά ιδρώσει το αυτί τών ανεύθυνων υπεύθυνων ;