Η αλήθεια γιά τό κρυφό σχολειό το 1821 .








   Τό Κρυφό Σχολειό τής Ι. Μ. Καλτέζων . Μοναχή τής έν λόγω Ι. Μονής,  μάς δείχνει μέχρι καί τήν κρυφή καταπακτή , απ΄ τήν οποία εισέρχονταν τά παιδιά επί Τουρκοκρατίας γιά νά μάθουν Ελληνικά γράμματα . Νά μάθουν τήν Γλώσσα πού χρησιμοποιεί καί θαυμάζει όλος , σχεδόν ο κόσμος . Μία απάντηση στούς διαστρεβλωτές τής Εθνικής μάς ιστορίας : ΣΚΑΪ , ΣΥΡΙΖΑ , ΚΚΕ , ΛΑΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΔΗΜΑΡ κ.λ.π. Κομμουνιστές απογόνους του Στάλιν, ο οποίος συμμάχησε με τούς Ναζί .
Φεγγαράκι μου λαμπρό
φέγγε μου να περπατώ
να πηγαίνω στο σχολειό,
να μαθαίνω γράμματα,
γράμματα, σπουδάγματα,
του Θεού τα πράγματα.
Φεγγαράκι μου γεμάτο
σα φλουρί κωσταντινάτο,
Φέγγε μου τώρα στη στράτα,
στο σχολειό να κατεβώ,
να μαθαίνω γράμματα,
γράμματα, σπουδάγματα.
του Θεού τα πράγματα.
Tους γονείς μου ν’ αγαπώ
και τρανό νά ’χω σκοπό.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...