ΧΕΡΟΥΒΕΙΜ ΓΟΧ ΚΑΤΑ ΠΕΡΔΙΚΑΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΗ FORIS MC .

 


ΕΜΕΙΝΑΝ ΤΕΛΙΚΩΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΟΝΟΙ ΚΙ ΕΡΗΜΟΙ ΟΙ 2 ΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΜΕΝΟΙ...

ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΛΑΖΑΚΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΠΛΕΟΝ .


Εγώ πάντως, ειδικά μέ τόν Χριστόφορο Κοντογεώργη δέν έχω ιστορικό προηγούμενο, όπως αντιθέτως συμβαίνει μέ τόν Περδικάκη, ο οποίος μού ρήμαξε τό όνομα τόσα χρόνια, κρυμμένος πίσω από ψευδώνυμο τηλεοράσεως(karthaia tv), οπότε καί τού πρότεινα πρίν μερικές εβδομάδες νά διαγράψουμε εκατέρωθεν όλα ΟΛΑ όμως όσα αφορούν τά πρόσωπά μάς καί νά λήξει η αντιπαράθεση .



ΕΚΕΙΝΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ Μ΄ ΕΝΟΧΕΛΕΙ, ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ Σ΄ ΑΥΤΑ(!) ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΕΒΓΑΛΕ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΑΠΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΠΛΑΝΑΛΑΜΠΙΣΤΗ, ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΜΕ ΛΥΣΣΑ, ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ,ΑΠΕΙΛΕΣ,ΛΑΣΠΗ,ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ, ΟΣΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΑΘΕ ΣΤΟΥΣ ΓΟΧ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ !


Κάνω λοιπόν μία τελευταία πρόταση συνδιαλλαγής , νά διαγράψουμε εκατέρωθεν, ότι αφορά τά πρόσωπά μάς Χριστόφορε Κοντογεώργη .



Άν καί πάλι αρνηθείς,

όπως έστρωσες θά κοιμηθείς...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...