Ο Θεόδωρος Ζήσης κηρύττει αίρεση γιά τη διακοπή μνημοσύνου (Αποτείχιση).

 



Ο Θεόδωρος Ζήσης, εκτός τού ότι δέν μάς έχει πεί ακόμα πού, πότε καί ποιά αίρεση κήρυξε ο Σεβ. κ.κ. Άνθιμος, ούτως ώστε νά δικαιολογείται η διακοπή τού μνημοσύνου τού, παρερμηνεύει καί αυτήν τήν μνημόνευση τού ονόματος τού οικείου Επισκόπου, ώς δήθεν δήλωση ταύτισης πίστεως με αυτόν ! Αυτή είναι γνωστή αίρεση τών ΓΟΧ καί τού Ευθυμίου Τρικαμηνά . Μέ αυτή τήν πλάνη τρομοκρατούν εδώ καί δεκαετίες οι Σχισματικοί τούς πιστούς καί τούς διώχνουν απ΄ τήν Εκκλησία, μήν τυχόν καί... μολυνθούν δηλώνοντας , δήθεν πώς έχουν ίδια πίστη μέ τόν τάδε Οικουμενιστή Επίσκοπο ! 

Ιδού τί γράφει ο Θεόδωρος Ζήσης στό κείμενο τής διακοπής μνημοσύνου πρός τόν πρώην Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ Άνθιμο  : ''Μνημονεύοντας τὸ ὄνομά σας δηλώνω ὅτι εἶμαι καὶ ἐγὼ οἰκουμενιστής, ὅτι ἔχω τὴν ἴδια πίστη μὲ σᾶς καὶ ψεύδομαι ἐνώπιον τῆς Ἀληθείας, τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, τοῦ θύοντος καὶ θυομένου ἐπὶ τῆς Ἁγίας Τραπέζης, ὅπως ψεύδεσθε τώρα καὶ ὅλοι σχεδὸν οἱ ἐπίσκοποι παλαιᾶς καὶ νέας Ἑλλάδος ἰσχυριζόμενοι ἐκφώνως ὅτι ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος καὶ ἡ Ἱερὰ Σύνοδος ὀρθοτομοῦν τὸν λόγο τῆς ἀληθείας.''(πηγή : katanixi.gr).


Στώμεν Καλώς ! Αδερφοί !

Ο  ΙΕ΄ κανών τής Α και Β Συνόδου, πουθενά δέν λέει τέτοιο πράγμα ! Άν ήταν έτσι, τότε ο κανών θά ήταν υποχρεωτικός . Θά έλεγε πώς όποιος δέν διακόπτει τό μνημόσυνο πρό συνοδικής καταδίκης τού Επισκόπου, νά καθαιρείται καί νά αφορίζεται .

Ιδού ο κανών : 


«…Οἱ γὰρ δι’ αἵρεσίν τινα παρὰ τῶν ἁγίων Συνόδων ἢ Πατέρων κατεγνωσμένην τῆς πρὸς τὸν πρόεδρον κοινωνίας ἑαυτούς διαστέλλοντες, ἐκείνου δηλονότι τὴν αἵρεσιν δημοσίᾳ κηρύττοντος καὶ γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ’ ἐκκλησίαις διδάσκοντος, οἱ τοιούτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει οὐχ ὑπόκεινται πρὸ συνοδικῆς διαγνώσεως ἑαυτοὺς τῆς πρὸς τὸν καλούμενον Ἐπίσκοπον κοινωνίας ἀποτειχίζοντες, άλλὰ καὶ τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται. Οὐ γὰρ Ἐπισκόπων, ἀλλὰ ψευδὲπισκόπων καὶ ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, καὶ οὐ σχίσματι τὴν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν Ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ῥύσασθαι» Ἑρμηνεία ὑπὸ ἁγίου Νικοδήμου (βλ. Ἱερὸν Πηδἀλιον): «… Ἐάν δὲ οἱ ῥηθέντες πρόεδροι εἶναι αἱρετικοί, καὶ τὴν αἵρεσιν αὐτῶν κηρύττουσι παῤῥησίᾳ, καὶ διὰ τοῦτο χωρίζονται οἱ εἰς αὐτοὺς ὑποκείμενοι, καὶ πρὸ τοῦ νὰ γένῃ ἀκόμη συνοδικὴ κρίσις περὶ τῆς αἱρέσεως ταύτης, οἱ χωριζόμενοι αὐτοί, όχι μόνον διὰ τὸν χωρισμὸν δὲν καταδικάζονται, ἀλλὰ καὶ τιμῆς τῆς πρεπούσης, ὡς ὀρθόδοξοι, εἶναι ἄξιοι, ἐπειδή, ὄχι σχίσμα ἐπροξένησαν εἰς τὴν Ἐκκλησίαν μὲ τὸν χωρισμὸν αὐτόν, ἀλλὰ μᾶλλον ἠλευθέρωσαν τὴν Ἐκκλησίαν ἀπὸ τὸ σχίσμα καὶ τὴν αἵρεσιν τῶν ψευδεπισκόπων αὐτῶν».


Στό 16:00'' τού βίντεο, ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος(τόν οποίο έχει χαρακτηρίσει ώς ''χριαρό'' σέ ομιλία τού ο Ζήσης...), εξηγεί τί σημαίνει η ευχή '''Ἐν πρώτοις μνήσθητιΚύριε, τοῦ Ἁρχιεπισκόπου ἡμῶν (τάδε) ὃν χάρισαι ταῖς ἁγίαις σου Ἐκκλησίαις ἐν εἰρήνῃ, σῷον ἔντιμον, ὑγιᾶ μακροημερεύοντα καὶ ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς σῆς ἀληθείας.''






 Σέ  ομιλία τού , μέ τίτλο '' Καλή καί κακή ένωση '' πού έκανε στόν Σοχό πριν αποτειχιστεί, ο Θεόδωρος Ζήσης, εκήρυξε τήν υπ΄ αυτού λεγομένη '' θεωρία τών συγκοινωνούντων δοχείων '' . Η αιρετική αυτή θεωρία , έχει πρό πολλού διατυπωθεί από τούς παλαιοημερολογίτες , αλλά καί από τόν νεοζηλωτή Ευθύμιο Τρικαμηνά ! 

   Ιδού η απομαγνητοφώνηση τής ομιλίας τού Θεοδώρου Ζήση στόν Σοχό περί τής θεωρίας τών '' συγκοινωνούντων δοχείων '' :

« ...Στό θέμα τών σχέσεων πού υπάρχουν ανάμεσα στούς Πατριάρχας , τούς Επισκόπους καί σέ εμάς τούς Κληρικούς καί σέ εσάς τούς Χριστιανούς , αυτές οι σχέσεις αποδίδονται μέ τήν εικόνα τών '' συγκοινωνούντων δοχείων '' . Δηλαδή . Όταν ο Πατριάρχης συμπροσεύχεται μέ τόν πάπα καί είναι υπόλογος απέναντι τών αγίων Κανόνων , γιατί οι άγιοι Κανόνες λένε '' Επίσκοπος , αιρετικοίς συνευξάμενος καθαιρήσθω '' καί υπάρχει καί ένας άλλος Κανόνας , ο οποίος λέει '' ο κοινωνών ακοινωνήτω , ακοινώνητος έσται '' . Αυτός ο οποίος κοινωνεί , ο Πατριάρχης δηλαδή πού κοινωνεί μέ τόν ακοινώνητο – τόν αιρετικό , πρέπει καί αυτός νά είναι ακοινώνητος , τότε θά πρέπει καί οι υπό τόν Πατριάρχη Αρχιεπίσκοποι – Επίσκοποι , νά κάνουν τόν Πατριάρχη ακοινώνητο . Νά μήν επικοινωνούν . Νά κόψουν τό μνημόσυνο .
...Αφού οι Επίσκοποι μνημονεύουν τόν Πατριάρχη καί επομένως υπόκεινται καί αυτοί στόν κανόνα : '' ο κοινωνών ακοινωνήτω , ακοινώνητος έσται '' . Καί εγώ όμως κοινωνώ μέ τόν Επίσκοπό μού ο οποίος κοινωνεί . Καί εγώ μνημονεύω τόν Επίσκοπό μού , ο οποίος μνημονεύει τόν Πατριάρχη , ο οποίος κοινωνεί μέ τόν Πάπα . Καί εσείς οι λαϊκοί έρχεστε από `μένα , ο οποίος μνημονεύω τόν Επίσκοπο καί κοινωνάτε καί μέ αποδέχεστε . Επομένως , μία σειρά – αυτή η σειρά τού παραπτώματος πού αρχίζει από τόν Πατριάρχη , αρχίζει σιγά – σιγά σάν συγκοινωνούν δοχείον , νά φθάνει σάν ευθύνη μέχρις εμάς ! Γι΄ αυτό λένε οι Άγιοι : '' Σέ θέματα πίστεως , δέν πρέπει νά πείς , εγώ τί είμαι ; Τό λέει ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης . Εγώ τί είμαι ; Εγώ είμαι λαϊκός . Εγώ είμαι Επίσκοπος . Εγώ ; Τί είμαι εγώ ; Αυτοί έχουν τήν ευθύνη . Όχι . Οί λίθοι κεκράξονται καί `σύ σιωπάς ; '' . Αλλά ποιός από τόν κόσμο τά ξέρει αυτά ; Οι περισσότεροι από τούς λαϊκούς , θά πούν : '' Μά , αφού τό κάνει ο Πατριάρχης , αφού τό κάνει ο Πάπας , τί φταίω εγώ ; ''. Φταίς κί εσύ ! Δέν δικαιολογείται η άγνοια... Αυτή λοιπόν είναι η '' θεωρία τών συγκοινωνούντων δοχείων '' . Ότι είμαστε όλοι υπεύθυνοι . Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Πατριάρχης . Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Επίσκοπος ο οποίος σιωπά καί η οποία σιωπή είναι τρίτο είδος αθεϊας . Είμαστε υπεύθυνοι καί εμείς οι Πρεσβύτεροι καί μαζί μέ εμάς , είστε καί `σείς οι λαϊκοί , πού έρχεστε μαζί μέ `μάς καί δέν μάς λέτε : '' Φεύγουμε εμείς '' . Καί βέβαια , ξέρω ότι πολλοί από `σάς , μάς ακολουθείτε σέ μία διάκριση καί σέ μία οικονομία , δέν ξέρω άν τό κάνετε γι΄ αυτό . Άν τελικώς καταλήξουμε νά σταματήσουμε αυτήν τήν οικονομική ένωση καί τήν οικονομική στάση , δέν ξέρω , πόσοι από εσάς θά μάς ακολουθήσετε . Αλλά , ο είς καί η αλήθεια . Ο ένας καί η αλήθεια . Καί άν είναι κανένας μόνος , άν είναι βέβαιος πώς είναι μέ τήν αλήθεια , πρέπει νά τό ρισκάρει καί νά μείνει μέ τήν αλήθεια . Καί μού τηλεφώνησε προχθές , γιά νά δείτε τί συνέπειες έχουν όλα αυτά καί δέν είναι εύκολο πράγμα νά πέρνει κανένας θέση . Μού τηλεφώνησε προχθές , ένας πιστός από τόν Βόλο . Συμπαθέστατος καί αγωνιστικότατος . Μού τηλεφωνεί συχνά καί μού στέλνει καί κείμενα από άψογα κείμενα καί μέ ήλεγξε . Πώς μέ ήλεγξε ; Υπενθυμίζοντας αυτό πού λέω εγώ πάτερ Φώτιε . Μέ ήλεγξε καί μού λέει . Μού τό υπέβαλε δήθεν σάν ερώτηση , γιά νά μού `πεί : '' πάτερ Θεόδωρε , εγώ , αυτό από `σάς τό άκουσα ''. Καί μού είπε : '' πάτερ Θεόδωρε , σάς ερωτώ . Άν απόψε εμένα μέ καλέσει ο Θεός καί είμαι σέ κοινωνία μέ τόν Επίσκοπό μού , θά είμαι εντάξει απέναντι τών Αγίων ; ''. Λέω : '' αντιλαμβάνομαι γιατί τό λές , γιατί αυτό είναι καί η δική μού η αγωνία ''. Είναι καί η δική μού η αγωνία . Άς παρατείνουμε λοιπόν λίγο τήν αγωνία μάς , μήπως από αυτή τήν μικρή οικονομία προκύψει κάτι μεγαλύτερο καλό... ».

   Άλλο απόσπασμα από τήν ομιλία τού Θεοδώρου Ζήση , στόν Βόλο : '' Κινδυνεύει τώρα σοβαρά η Ορθοδοξία μάς ''. Εδώ ο π. Θεόδωρος , κηρύττει ώς ΑΔΙΚΗ τήν , υπό τής Ιεράς Συνόδου καθαίρεση τού αιρετικού Ευθυμίου Τρικαμηνά , ο οποίος ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ , πράγμα πού  αποτελεί αναμάσημα παλαιοημερολογιτικών πλανών :



« Πόσοι έπρεπε νά είχαν καθαιρεθεί μέχρι τώρα , Πατριάρχες καί Αρχιεπίσκοποι καί Επίσκοποι ; Πόσοι έπρεπε νά είχαν καθαιρεθεί ; Ποιός θά τούς καθαιρέσει ; Καί αντί νά καθαιρούνται αυτοί οι οποίοι , αναίδιοι - φράσις τών Αγίων είναι - χωρίς ντροπή . Αναίδιοι - τό ναί μέ άλφα γιώτα - χωρίς αιδώ . Αντί νά καθαιρούνται αυτοί οι οποίοι καταρακώνουν καί εξευτελίζουν τούς Αγίους Κανόνας , έρχονται καί τιμωρούν καί εισάγουν είς δίκην , αγωνιστάς κλήρικούς , σάν τόν πατέρα Ευθύμιο Τρικαμηνά , οι οποίοι υπερασπίζονται αυτούς τούς Αγίους Κανόνες . Καί πού βρήκαν καί γιά `μένα , γιά τήν ελαχιστότητά μού , πρίν από λίγο καιρό , βρήκαν πρίν από λίγο καιρό , βρήκαν αφορμή εκεί νά τιμωρήσουν καί εμένα . ».

 
Τό τελευταίο απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα πού πρόκειται νά δούμε , προέρχεται έκ τής ομιλίας τού Θεοδώρου Ζήση : '' Καλή καί κακή ένωση '' ( Σοχός Θεσσαλονίκη 13-05-2007 ):
 
« ...Γι΄ αυτό λένε πολλοί , έγραψε τώρα ένα βιβλίο ο γνωστός Δικηγόρος - ο Σακκαρέλος , ότι η ένωσις έχει γίνει ήδη ! Έγινε η ένωσις ! Τί ψέμα ! Εδώ ο  Θεόδωρος Ζήσης τρομοκρατεί τούς Ορθοδόξους Χριστιανούς ! Επιπλέον , δέν αναφέρει τό ότι ο Δικηγόρος  Αθανάσιος Σακκαρέλος είναι ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ !). Μήν περιμένουμε τό κοινό ποτήριο ! Φοβούνται νά εμφανιστούν , ο Πατριάρχης καί ο πάπας , ο Αρχιεπίσκοπος καί ο πάπας , νά κοινωνούν σέ κοινό ποτήριο , γιατί θά γίνει χαλασμός από εμάς . Θά πούμε πλέον , γιατί γέροντα τάδε αντιδράς ; Θά πούμε τότε . Ακόμη καί αυτούς οι οποίοι τώρα λένε : '' είναι η κόκκινη γραμμή ''. Μά τήν κόκκινη γραμμή τήν πατήσαμε . Γκρεμίσαμε αυτό , αυτό , αυτό , αυτό , αυτό , αυτό . Αί... επιτέλους ! Περάσαμε καί πίσω από τήν κόκκινη γραμμή . Πού θά σταματήσει αυτή η κατάστασις ; Αυτό λοιπόν είναι τό θέμα μάς , γενικά μέ τίς σχέσεις μάς μέ τούς άλλους Χριστιανούς καί μέ τήν καλή καί μέ τήν κακή ένωση...» .
   Στό '' Συνέδριο κατά τού παπικού πρωτείου '' πού πραγματοποιήθηκε στόν Πειραιά , τόν Απρίλιο τού 2010 , ο π. Θεόδωρος Ζήσης , εκήρυξε τά εξής αιρετικά : « Άν ο οποιοσδήποτε εδώ , έχει τήν αίσθηση ότι πρέπει νά προχωρήσει σέ ''Αποτείχιση '' , όπως καί ο συνάδερφος ο οποίος υπέβαλε τό ερώτημα , μπορεί καί ώς λαϊκός νά προχωρήσει στήν '' Αποτείχιση '' . Δέν προχώρησε στήν '' Αποτείχιση '' ! ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΥΣΤΗΡΙΑ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΛΑΪΚΟΣ , ΣΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ '' ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ '' ΚΑΙ ΑΣ ΒΡΕΙ ΧΩΡΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΤΗΝ '' ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ '' !!! ». Τώρα , τί χώρος θά είναι αυτός , καταλαβαίνετε... προφανώς κάποια ομάδα αποκλειστικά μέ αποτειχισμένους ( γράφε αποσχισμένους : Ευθύμιο Τρικαμηνά κλπ) !!! Αυτά τά « απίστευτα » εκήρυξε ο π. Θεόδωρος , όχι σέ κάποιο στενό κύκλο , αλλά ενώπιον τού Σεβ. Πειραιώς κ. κ. Σεραφείμ (!!!) , τού π. Γεωργίου Μεταλληνού , τού π. Αναστασίου Γκοτσόπουλου , τού π. Αρσενίου Βλιαγκόφτη , τού κ. Δημητρίου Τσελεγκίδη , αλλά καί πλήθους Επισκόπων , Ιερέων , Μοναχών καί πιστών Ορθοδόξων Χριστιανών !!! Τό δέ , τραγικό στήν υπόθεση , είναι τό ότι ο Σεβ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ ανακοίνωσε πώς τά πρακτικά τού συνεδρίου θά αφιερωθούν στόν '' μέγιστο κανονολόγο κυρό Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο '', ο οποίος όμως υπήρξε ο μεγαλύτερος πολέμιος τής αιρετικής  '' Αποτειχίσεως '' τών « ΓΟΧ » καί τών '' Αποσχιστών '' ! Μέ τήν δέ καταδίκη τού παπικού πρωτείου , ασφαλώς καί συμφωνούσε κατά πάντα μέ τό συνέδριο . Βέβαια , όπως είναι γνωστό , ο Σεβ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ , έχει γράψει πολυσέλιδη μελέτη κατά τής αιρετικής ''Αποτειχίσεως '' τού Ευθυμίου Τρικαμηνά . Μάλιστα , δέν είναι ο μοναδικός πού καταδικάζει τήν έν λόγω πλάνη . Προσωπικώς , έχω συνομιλήσει τά τελευταία χρόνια μέ πολλούς από τούς συμμετέχοντες στήν γνωστή ''σύναξη κληρικών , λαϊκών καί Μοναχών κατά τού Οικουμενισμού'' , οι οποίοι μού εξήγησαν πώς δέν συμφωνούν μέ τήν ακραία ''Αποτείχιση'' τού π. Θεοδώρου ! Συγκεκριμένα , ο Π. Σαράντης Σαράντος , μόλις τού είπα γιά τήν πλάνη τού π. Θεοδώρου είπε : « εγώ όμως δέν τά δέχομαι αυτά », ο Ιερομόναχος Λουκάς – Γρηγοριάτης είπε πώς διαφωνεί μέ τόν π. Θεόδωρο στό θέμα αυτό καί μόλις τόν ερώτησα « γιατί δέν τού λέτε κάτι ;» , εκείνος μού απήντησε : « τίς ξέρει τίς θέσεις μάς ο π. Θεόδωρος », ο Μοναχός Αρσένιος Βλιαγκόφτης συμφώνησε πώς τά , υπό τού π. Θεοδώρου λεγόμενα οδηγούν σέ σχίσμα . Οι πιστοί πού δέν γνωρίζουν τήν Ορθόδοξη εκκλησιολογία μάς στό θέμα αυτό καί βλέπουν τόν π. Θεόδωρο νά κηρύττει τήν πλάνη τού ενώπιον ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΙΩΠΟΝΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ , τό πιό πιθανό είναι νά διαλογίζονται : '' Εδώ βρίσκονται τόσοι γνωστοί θεολόγοι , Μοναχοί , Ιερείς καί Αρχιερείς . Αφού δέν μιλάει κανείς απ΄ όλους αυτούς , άρα  καλά τά λέει ο π. Θεόδωρος . ''! Τίς δηλώσεις αυτές , τίς δημοσιεύω γιά νά φανεί ακριβώς τό ότι σχεδόν όλοι οι πατέρες τής έν λόγω συνάξεως , ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΗ '' ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ '' τού π. Θεοδώρου . Άς μήν ξεχνούμε όμως , πώς δέν είναι μόνον ο π. Θεόδωρος πού τά λέει αυτά , αλλά είναι καί οι ''Αποσχισμένοι '' πού προανέφερα , οι οποίοι διδάσκουν επιμελώς τήν κακόδοξη ''Αποτείχισή'' τούς στό διδίκτυο , αναμένοντας μέ ορθάνοικτο στόμα , τό ποιόν θά καταπιούν ! 

ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 

  Τό κίνημα τών ψευτοαποτειχισμένων , διαρκώς διογκώνεται καί σ΄ αυτό είναι σχεδόν βέβαιο πώς φέρει τεράστια ευθύνη ο π. Θεόδωρος Ζήσης μέ τά μαγνητοφωνημένα τού κηρύγματα . Λαϊκοί  καί Ιερείς , φεύγουν ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ ΜΑΣ από τήν Εκκλησία καί εντάσσονται στούς ''Αποσχισμένους'' ! Η κατάσταση είναι ήδη τραγική καί οι αντιοικουμενιστές θεολόγοι μάς , θά πρέπει νά διαχωρίσουν δημόσια τήν θέση τούς , από αυτήν τήν πλάνη τού π. Θεοδώρου , πρίν νά είναι πολύ αργά... . Πρίν δηλαδή πλανηθεί καί κάποιος Έλληνας Αρχιερέας σάν τόν Ράσκας Αρτέμιο πού κοινωνεί μέ τόν Ευθύμιο Τρικαμηνά (!!!).'' Είς τά τής πίστεως ού χωρεί συγκατάβασις ''. Είς έκ τών αποσχισμένων , ο Παναγιώτης Σημάτης , γράφει π.χ. σέ σχόλιό τού στό ίντερνετ : « Αυτά που δίδαξε και ο π. Θεόδωρος Ζήσης επί 7-8 χρόνια, μιλώντας για Αποτείχιση και Διακοπή Μνημοσύνου. Και μη θέσετε σε μένα το ερώτημα: γιατί ο ίδιος δεν προχώρησε στην αποτείχιση; Αυτό είναι και δικό μας αναπάντητο ερώτημα. Τον ρωτήσαμε να μας εξηγήσει τους θεολογικούς λόγους, και μας είπε το εξής (που δεν θα χαρακτηρίσω): "Δεν προχωρώ, διότι θα διαλυθεί η Σύναξη της Γατζέας. Εσείς, συνέχισε, μεμονωμένα μπορείτε να το κάνετε". Τό ίδιο είπε και σε κυρία που δια τηλεφώνου του είπε, πως συνειδησιακά δεν αναπαύεται να λειτουργείται σε επίσκοπο φιλο-οικουμενιστή. Της είπε να πράξει κατά συνείδηση. Επίσης, ο π. Θεόδωρος και π. Γεώργιος Μεταλληνός, όταν ανακοίνωσα στην Σύναξη πως υλοποιήσαμε την απόφαση (που ήδη είχε ανακοινώσει) να αποτειχιστούμε, μας είπαν: "Καλά κάνατε. Ελεύθεροι είστε προς τούτο. Κι εμείς στον ΙΔΙΟ δρόμο βρισκόμαστε"! Κανείς δε μας είπε (από αυτούς που τώρα μας κατηγορούν) ότι πράττουμε κάτι ενάντιο στην εκκλησιαστική Παράδοση.»