Από
τό 1924 μέχρι
σήμερα , οι
παλαιοημερολογίτες έχουν
σχιστεί σέ
12 περίπου νέα
σχίσματα καί
πλήθος ανεξάρτητων
, τα οποία αλληλοαναθεματίζονται
ώς : εικονομάχοι
, σχισματικοί , αιρετικοί
, μοιχεπιβάτες κ.λ.π. ! Λόγω
τού δικαιολογημένου
σκανδαλισμού πού
δημιουργείται στούς
κὀλπους τοὐς
, έχουν υιοθετήσει
οι περισσότεροι τήν
εξής κακὀδοξη
θεωρία ( λαός καί
« κλήρος »
στίς αιρέσεις
τών φλωριναίων
περισσότερο καί
λιγότερο στούς
ματθαιικούς όχι
όμως καί
οι
« επίσκοποί
» τούς , εκτός
τών οικουμενιστών
τής «
συνόδου τών
ενισταμένων
», όπου τήν κηρύττουν καί οί «
επίσκοποι
» !) : " μπορούμε
νά έχουμε
τήν ίδια
πίστη , αλλά
νά είμαστε
χωρισμένοι " ! Κυριολεκτικά
δηλαδή , τό
εκδιαμέτρου αντίθετο
άκρο τής
θεωρίας τού
οικουμενισμού , πού
λέει : " μπορούμε
νά ενωθούμε
έχοντας διαφορετική
πίστη " ! Τά
άκρα συναντώνται
! Παρομοιάζουν μάλιστα
τήν κατάντια
τούς , μέ
τίς περιπτώσεις
επί Τριών
Ιεραρχών καί
επί τών
Αποστόλων Απολλώ
καί Κηφά
! Καί στίς
δύο όμως
αυτές περιπτώσεις
, οι ποιμένες ήταν
ενωμένοι καί
επιπλέον προσπαθούσαν
νά ενώσουν
καί τόν λαό
πού ήταν
χωρισμένος ! Ενώ
στούς παλαιοημερολογίτες
, είναι χωρισμένοι
πρώτοι οι λυκοποιμένες
τούς καί
κατ´ ανάγκη καί
τά πλανεμένα
ερίφια πού
τούς ακολουθούν
!!!