Κοπέλα θεραπεύτηκε από σκλήρυνση κατά πλάκας στόν Ι. Ναό Αγίων Ισιδώρων Λυκαβηττού !


 



 Οι περιγραφές κάτω απ΄ τα βίντεο :

Η κοπέλα η Χρυσούλα είχε αστάθεια , και τα ζωτικά της υπέστησαν βλάβη, έχοντας δύσπνοια, ταχυκαρδία, και αλλά πολλα. Με την δύναμη Του Τιμίου Σταυρού ο Πάτερ Δημήτριος ένας γλυκός και ταπεινός άνθρωπος ένα απλό παπαδακι όπως ο ίδιος θέλει να τον αποκαλούν, με τον τίμιο Σταυρό στο χέρι , και ταπεινή προσευχη, θεράπευσε την κοπέλα , και ύστερα της είπε να τρέξει μαζί του..δάκρυα συγκίνησης σε όλους τους πιστούς κυλούσαν.. και έπειτα η Χρυσούλα , είδε την Φανή η οποία Φανή μανα δύο παιδιών θεραπεύτηκε και αυτή με τον τίμιο Σταυρό στις 21 Ιουνίου

 

Η απόδειξη είναι το μπαστούνι που είχα παράλυτη στα πόδια δεν ήμουν, ανισορροπία ειχα. η σκλήρυνση κατά Πλάκας είναι μια νόσος απρόβλεπτη σε κάθε οργανισμό. Εμένα που την είχα 8 χρόνια από τα 16 μου που διαγνωσθηκα με χτύπησε πιο πολύ στα ζωτικά και λιγότερο κινητικά. δεν μπορούσα να γράψω να ζωγραφίζω με μολύβι δεν μπορούσα να κάνω αυτά που στην ηλικία μου τότε εκαναν δεν μπορούσα να τρέχω να χοροπηδάω, να χορεύω να γυμναζομαι σε κάθε κίνηση που έκανα με το κεφάλι μου όταν προχωρούσα , πήγαινα στραβά και κόντευα να πέσω. δεν μπορούσα να ανέβω τα σκαλιά ειδικά τον τελευταίο καιρό καθόλου και γι'αυτό μέσα στον 1 χρόνο πήρα μπαστούνι. το μπαστούνι ήταν για την ανισορροπία! κι αν δείτε καλά στο βίντεο που τρέχω κι κατεβαίνω τα σκαλιά χάνω την ισορροπία μου! όποιος δεν πιστεύει κακό του κεφαλιού του.

 

Το κανάλι είναι τής ίδιας της Χρυσούλας πού θεραπεύτηκε .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...